Aide avec nouvel utilisateur

Xavier_8833
Xavier_8833 Posts: 1
edited 12:21AM in Product Discussions

Nous sommes incapable d'ajouter l'utilisateur be****.w@durotoit.com

Un message d'erreur affiche

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We are unable to add the user be****.w@durotoit .com

An error message is displayed.

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Comments

  • Brendan_5012
    Brendan_5012 Posts: 43 admin

    Hi Xavier,

    Thanks for reaching out.

    The most common reason why a user invitation fails is because the user who is being invited already holds a profile, that is disabled.

    If this is the cause of the issue you will need to arrange for your administrator to enable the profile again. You can find instructions for this here.

    Unfortunately this community is only setup to naturally support the English language. I have used an online translation tool and hope that the translation is correct.
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    Bonjour,

    Merci de nous avoir contactés.

    L'échec d'une invitation utilisateur est souvent dû au fait que l'utilisateur invité possède déjà un profil désactivé.

    Si c'est la cause du problème, vous devrez demander à votre administrateur de réactiver le profil. Vous trouverez des instructions ici.

    Malheureusement, cette communauté est configurée pour ne prendre en charge que l'anglais. J'ai utilisé un outil de traduction en ligne et j'espère que la traduction est correcte.